Pentru returnarea produselor:
Trimiteți un mail la hello@tilinko.ro prin care ne spuneți numele complet (eventual și nr comanda) pe care ați plasat comanda și produsele pe care doriți să le schimbați/returnați
Pasul următor:
Persoanele care au comandat de pe site, vor trimite produsul pe care doresc să îl returneze și vor primi în schimb produsul dorit după ce coletul ajunge la sediul nostru.
Transportul este gratuit doar dacă coletele sunt trimise prin firma de curierat FAN Courier.
Persoanele care trimit coletele prin alte firme de curierat decât FAN Courier, vor fi nevoite să suporte plata transportului.
În cazul în care produsul primit retur este conform cerințelor dumneavoastră, dar cu toate acestea doriți să îl returnați, puteți efectua un nou retur, însă costul transportului va fi suportat de dumneavoastră.
Termenul limită pentru schimbarea produselor este de 14 zile calendaristice, conform dispozițiilor Ordonanței de Guvern nr. 34/2014, privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță.
IMPORTANT: Produsele returnate trebuie în perfectă stare, cu toate accesoriile și etichetele și fără urme de zgârieturi.
Schimb cu un alt produs
În cazul în care doriți să schimbați produsele dintr-o comandă anterioară cu alte produse, va trebui să achitați contravaloarea noii comenzi, iar contravaloarea primei comenzi va fi restituită în contul dumneavoastră IBAN.
Restituirea banilor
Returnați produsul către noi prin firma de curierat FAN Courier (pentru a beneficia de Retur Gratuit) la adresa: comuna Dealu, Jud. Harghita, nr. 17/A către BOLDIZSAR RAYMOND Î.I. Nr. Tel: 0729 074 501
În interiorul coletului returnat, atașați o foaie ce conține contul IBAN însoțit de numele și prenumele titularului de cont. Vom restitui banii în contul bancar în 3-5 zile lucrătoare de la primirea coletului.
Avem rugamintea să NU trimiteți coletele cu plata ramburs.
Orice produs pe care îl veți returna trebuie să nu fie deteriorat. Produsul trebuie să fie însoțit de toate etichetele. Vă rugăm să folosiți un ambalaj protector pentru expediție, dacă se poate cel original. Produsul nu este primit dacă este zgâriat, deteriorat, dacă îi lipsesc din accesorii. Nu sunt acceptate drept retur produsele cu urme de zgârieturi.
Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de către BOLDIZSAR RAYMOND Î.I..