Termenii și condițiile prezente se aplică tuturor acțiunilor efectuate de către BOLDIZSAR RAYMOND Î.I. prin intermediul magazinului virtual. Magazinul www.tilinko.ro funcționează în conformitate cu legea statului Român.
Prin folosirea acestui site, utilizatorul își dă acordul în mod expres, explicit și în cunoștința de cauza referitor la acceptarea termenilor și condițiilor listate pe aceasta pagină. Prin plasarea unei comenzi pe acest site, utilizatorul își dă acordul în mod expres că își ia angajamentul să respecte obligația de plată către BOLDIZSAR RAYMOND Î.I. conform contractului.
1.DISPOZIȚII GENERALE VĂNZĂTOR:
BOLDIZSAR RAYMOND Î.I., cu sediul profesional în comuna Dealu, Judțul Harghita având CUI:42111845, Nr. de ordine în registrul comerțului: F19/15/2020. Cumpărător: persoana fizică, juridică sau altă entitate care se înscrie pe site și plasează o comandă care va fi confirmată ulterior de către vânzător. Comanda: solicitare efectuată de către cumpărător cu scopul de a-și achiziționa unul sau mai multe produse comercializate de către vânzător. Produse: bunuri comercializate de către www.tilinko.ro pe care cumpărătorul le poate achiziționa în urma efectuării unei comenzi. Contract: document justificativ încheiat între cele două părți (cumpărător și vânzător) în baza căruia vânzîtorul se obligă să plaseze comanda, iar cumpărătorul se obligă să achite comanda.
2.INFORMAȚII DESPRE PRODUS:
Produsele comercializate de către www.tilinko.ro sunt produse noi și vin însoțite de factura fiscală conform legislației în vigoare. Produsele sunt livrate în limita stocului disponibil conform prevederilor contractului. Tilinko.ro își asumă dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care se produce o eroare de sistem, produsul respectiv nu se mai afla în stocul magazinului, produsul este neconform pentru a fi livrat sau din alte motive independente. Prețurile de achiziție coincid cu prețurile aflate pe site. Prețurile afișate la produse sunt exprimate în RON. Cumpărătorul este obligat să achite contravaloarea produselor și contravaloarea transportului prin curier. Vă asigurăm că valoarea comenzii dumnevoastră nu se va modifica odată ce aceasta este confirmată prin email. Tilinko.ro nu oferă nicio garanție în afara de cele prevăzute de legislația aplicabilă pe teritoriul României. Fiind vorba de un produs din lemn natural pot exista diferențe de textură și fibră faţă de produsul din imagine. Nu suntem responsabili pentru eventualele diferente de culoare ce pot aparea între imaginea afișata pe monitorul dumneavoastră și culorile produsului sau decalajele ce pot apărea în legătura cu dimensiunea produselor datorită particularităților acestora.
3. DREPTURILE CONSUMATORULUI (PERSOANA FIZICĂ) PREVĂZUTE ÎN LEGEA NR.449/2003, ART. 9-14:
“Art. 9 – Vânzătorul este răspunzător faţă de consumator pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate produsele. Art. 10 – În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privând acest produs, în condiţiile art. 13 şi 14. Art. 11 – (1) În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situației în care măsura este imposibilă sau disproporţionată. (2) O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare: a. valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate; b. importanţa lipsei de conformitate; c. dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator. (3) O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente. (4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acestă a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoștință vânzătorului lipsa de conformitate a produsului. (5) În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi. Art. 12 – Noţiunea fără plată, prevăzută la art. 10 şi 11, se referă la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poştale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale utilizate şi ambalare. Art. 13 – Consumatorul poate solicită o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri: a. dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului; b. dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă; c. dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consumator. Art. 14 – Consumatorul nu este îndreptățit să solicite rezoluţiunea contractului, dacă lipsa conformităţii este minoră.”
4. COMANDA:
Pentru efectuarea unei comenzi este necesar ca bunurile dorite să fie adăugate în coșul de cumpărături. După ce sunt adăugate bunurile în coș, acestea vor fi împachetate și trimise către destinatar în cel mai scurt timp posibil de la finalizarea comenzii. Dacă nu se efectuează finalizarea comenzii, produsele adăugate în coș nu vor fi rezervate în vederea expedierii către client. Odată cu finalizarea comenzii, cumpărătorul garantează că datele pe care le-a furnizat pentru procesul de cumpărare sunt corecte, complete și adevărate în momentul plasării comenzii. Comanda se consideră finalizată din momentul în care cumpărătorul primește confirmare electronică prin email și urmează apoi să intre în procesul de livrare.
5. MODALITATE DE PLATĂ:
Plata se efectuează prin ramburs în momentul primirii coletului.
6. ANULAREA COMENZII:
Anularea comenzii este aplicabilă doar clienților persoane fizice, conform legislației în vigoare.
7. RECLAMAȚII:
În cazul unor eventuale conflicte între BOLDIZSAR RAYMOND Î.I. și clienții săi, se va încerca mai întâi rezolvarea lor pe cale amiabilă în minim 30 de zile lucrătoare. Dacă rezolvarea pe cale amiabilă între cele două părți nu va fi posibilă, conflictul se va soluționa în instanta competenta conform legilor în vigoare.
8. FRAUDA:
Orice încercare de a accesa datele personale ale altor utilizatori, de a modifica conținutul site-ului tilinko.ro sau de a afecta performantele serverului pe care lucrează site-ul www.tilinko.ro , va fi considerată tentativa de frauda și va fi pedepsită de către autoritățile competente conform legislatiei în vigoare.